Şans Eseri!

Öylesine denedim ve blogum açılıverdi... Şimdi de çıkamıyorum ya bir daha açamazsam yine diye...

Önümüzdeki günlerde blogumu (her ihtimale karşı) http://www.cafenohut.com/ adresine taşıyacağım. Umarım gerek kalmaz ve yine burada devam edebiliriz.

Şu anda saat üç ve gözlerimden uyku akıyor. Ama biraz önce apartmenttherapy sitesinde bulduğum evi siz de görün istedim. Şık ve aydınlık bir ev. Ayrıca kırmızılar da sıcaklık vermiş. Özelikle mutfaktaki sandelyeler çok hoşuma gitti.
Zaten dekorasyonda kırmızı objeleri seviyorum.










Umarım yine burada görüşürüz. Herkese özgür bir haftasonu diliyorum...

2 yorum :

  1. Offf !Artık stres oldum.Bu postundaki bazı görseller açılmıyor,ne olur ne olmaz adresini taşımakla iyi yapmışsın.Görüşürüz.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok hos alanlar yartilmis bende kirmizi haliya takildim,duvardaki kuslar,hepsi cok güzel ve genis...

    Sizede özgür bir hafta olsun insallah,sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...