Haftasonu Kartı





Bugün işler o kadar yoğundu ki bloğumu bile ancak şimdi açabildim. Aslında şu yukarıda görmüş olduğunuz muffin’in tarifini verecektim size ama bir türlü ne yazısını yazabildim, ne de fotoğraflarını düzenleyebildim.
Biz çok sevdik. Şöyle diyeyim tarifi bulduğumdan beri bu 3. yapışım. Ve her defasında bir başka alılıklık yaptığım halde nefis oldu. Tam benlik yani…

Ama şimdi herkese keyifli bir hafta diliyorum…



Today my jobs were very hard. I could not open even my blog page. Actually I wanted to share this sweet muffin recipe but I could not find to time for writing anything and preparing the photos.

We liked it. I can say that since I found this recipe, this is my third experiment.
I did a lot of silly things when I prepare the muffin even then it was delicious.

 But now I wish everyone a pleasant weekend.






17 yorum :

  1. Amanın.. geliyor tarif:)

    YanıtlaSil
  2. Blog sayfamda ziyaret ve yorum teşekkür geldi ... Benim mutlu olduğum bir takipçisi olmak istiyorsanız.

    iyi bir hafta sonu
    hptt: / / cafeecetim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sen mi yaptın bunu kuzu süper;)

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun :)

    iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  5. cekirdekler de boyanmis :) erik mi kayisi mi :)
    ah bak ben de pazartesi rejime baslayacaktim neyse bu muffinleri de yapar yer sonra baslarim o zaman iyi bahane oldu :)
    iyi haftasonlari!

    YanıtlaSil
  6. Süt partilerimiz için kek,kurabiye,muffin tarifleri biriktiriyorum...
    tarif için çok bekletme lütfen yofut,özencik oldu böyle ama aaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin ve nefis gözüküyor,tarifini bekliyorum canım :)
    Hayırlı sahurlar ola..

    YanıtlaSil
  8. waooowww:))resim bitirdi beni:)
    gelde yapma şimdi bu muffinlerden:))
    ellerine sağlık canım...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. of ki ne of, tarifsiz olmaz bu iş :)

    YanıtlaSil
  10. Mmmmmm canım istediii

    YanıtlaSil
  11. Tarifini bekliyoruz!
    I love muffins! They are so fast to make and delicious. Just found your blog. I am going to hop around and take a look at your other posts.

    I have two blogs you might want to take a look at if you like crafting. One is www.karenhanim.com the other is www.scrapbookinginturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Nohutcugum...cok leziz bir görüntü. Ayrica fotograf herzamanki gibi sahane..tam benim sevdigim gibi..beyaz zemin ve yakin,sade cekim. Sahanesin canim benim...ama tarifi de bekliyoruz...sevgileirmle

    zehra

    YanıtlaSil
  13. Mutlu Pazar' lar canım; bugün Beşiktaş' ta Nezih Kitabevi' ne girdim; aklıma geldin ;) Muffin süper gözüküyor, fotoğraf ayrı güzel ;) Devamını bekliyorum. Biz de geçen hafta benim görümce ile muffin yaptık :) Ben de fotoğraflarını düzenleyemedim henüz, bekliyor hala taslaklarda :))

    YanıtlaSil
  14. ya ben niye senin hafta sonları kartlarını hep hafta başı görüyorum :(

    YanıtlaSil
  15. Deli- anne; ancak bugün gelebildi o tarif:)

    Yıldız; acımadım yaptım:)

    Gülçin; Kayası çekirdeği:) Önüme ne gelirse boyuyorum, kendimi tutamıyorum..

    Sedo; Ben senin limonlu tarifini deniyeceğim ama sen de bunu dene:)

    Zehra; Fotoğrafı beğendinse tarif zaten senin uzmanlık konun. Ne mutlu bana:)

    Büşra, Zeliha, bitutamkekik, Sj; Çok teşekkürler... Size de şimdiden afiyet olsun.

    Demet; beklemedeyim senin tarifi de.. Yılmadan yapacağım hepsini.

    Karen Hanım; Çok teşekkürler, sizin bloglarınıza ve yaptıkalrınıza da bayıldım.

    YanıtlaSil
  16. Nilhancığım; ben de cuma akşamı direk tatile giriyormuşum gibi oluyor hiiiç açmamaya çalışıyorum blogu falan, yok sa başından kalkamıyorum.

    YanıtlaSil
  17. Nilhancığım; ben de cuma akşamı direk tatile giriyormuşum gibi oluyor hiiiç açmamaya çalışıyorum blogu falan, yok sa başından kalkamıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...