Bugün bunu sevdim - Mavilim...






Kendimi bildim bileli sevdim maviyi, küçüklükten beri kim sorsa en sevdiğin renk hangisi diye, direk mavi derim…

Küçükken kendimden emince söylediğim bir çok şey değişti ama bu değişmedi; İlkokuldayken bana büyüyünce ne olacaksın diye sorduklarında anaokulu öğretmeni olacağım derdim, ortaokulda mimar olmayı kafaya takmıştım, tamam mimar olacaktım ama belki bir yandan da tiyatrocu olurdum, ya da ne bileyim ressam, o da olmadı esnaf…. Neredeyse emekliliğim gelecek hala ne olacağıma karar vermiş değilim ama bu arada ekmek parası için çevre mühendisliği yapıyorum o ayrıJ

Sonra en sevdiğim yemeği sorduklarında hiç tereddütsüz ıspanak derdim… Üniversiteye geldiğimde mide diye bir şey kalmadı bende, seviyorum-sevmiyorum ayırımı da… Sevmediğim yemek yok benim, yeterki lezzetli yapılsın…

Köpekten çok korkardım mesela, köpek gördüm mü kesin yolumu değiştirirdim. Birgün karar verdim ben artık köpekten korkmayacağım diye, direk üstlerine üstlerine yürüdüm… Şimdi korkmuyorum…  O gün anlamıştım, bütün iş kafada… Bunlar derin konular dalmıyayım şimdi yoksa bende dağılırım siz de…

Eskiden seyretmeye başladığım hiçbir filmi yarıda kesmezdim, kötü de olsa emeğe saygısızlık olmasın diye sonuna kadar seyrederdim. Şimdi zamanım o kadar değerli ki, beğenmedim mi direk kesiyorum yarıda… Büyüdükçe bencilleşmişim vesselam..

Hıımm son paragrafta konu sapmış, diyeceğim şu ki bizler büyüyoruz, gelişiyoruz ve değişiyoruz. Seviyorum ben bu değişimi, kalıplar içine sıkışmaktansa…

NOT: Bir an önce camekanlı dolabımızın içini kaplayabileceğim güzel bir kağıt bulmak istiyorum.




Kaynak; Wohnidee


I always loved the blue. When I was a child.  if anyone asks me; what's your favorite color, I  would say "BLUE" and still it is same...

Many  things have changed in my life. My favorite food, music, place.... I love this. We are growing up - changing and developing... It is better than to stay same...

P.S.; I want to find a cute blue wallpaper for our closet as soon as...








Pin It

48 yorum :

  1. ben resmen bayıldımmmm:))) böyle country tarzı şeylere hastayım, bir de hafiften ingiliz tarzına:)) bu arada ben de çevre mühendisiyim ve kardeşim de avukat:)),fotoğraf merakını, aile yapılarımızın benzerliğini de eklersek, ne çok ortak yönümüz varmış yahu:))) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Belki Voltran'ı bile oluşturabiliriz.... (Ayy acaba Voltran'ı biliyor musun ki... )

      Sil
    2. bilmem mi yahu, yaş 32:) o zaman voltran voltran voltraann!!!:)

      Sil
  2. ilk fotoğraftaki abajur benim olsun gece sarılıp yatarım, öyle sevdim

    YanıtlaSil
  3. Kızım da en sevdiğin renk ne deyince "mami" diyor :)
    o da senden :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) mami diyen dillerini yerim ben onun... Bugün markette bir kız çocuğu gördüm, annesi olmasaydı ortalarda kaçırabilirdim yani o derece sevesim var bir kız çocuğunu:)

      Sil
  4. tek kelimeyle " muhteşem"

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isteyince olur diyorlar ama bilmem:)

      Sil
  5. o dolabı görünce aklıma annanemin dolabı geldi

    bildik antika kapılarını aarken cır cur ses çıkıyor

    60 sene sonra teyzem ne yaptı onu dersiniz
    attı :(((

    sobaya odun oldu resmen
    ne kızmıştım teyzeme
    dolabı görünce aklıma geldi....

    ******

    size de olur mu bilmem
    birşeyi çok beğendiğimde ama çooookkk benim olsun diye çabalarım...
    Allah'da beni bu yönde sınar her seferinde
    ben o beğendiğim şeye ulaşana kadar epeyce bir uğraşırım
    10 sene önce annemle mağazalara bakarken dükkanın vitrinin de başörtüsü gördüm
    ama nasıl güzel anlatamam rengi şekli şemali
    daldım hemen dükkana fiyatı uçmuş ama
    arkama baka baka çıktım
    ama aklım nasıl kaldı onda anlatamam
    sonra o başörtüsünü vitrinden kaldırdılar
    gitti benim örtü diye hayıflandım bir güzel
    bigün kuzenle yine o mağazanın olduğu yerlerde dolanırken o mağazaya girdik yine
    anammmmmm ne göriyim benim başörtüsü orda duruyor
    hemdeeeee indirimde :)
    tek bir tane de kalmış
    eee para da var yanımda :)
    kuzen diyor bak sen almıyosan ben alcam
    pışııııııkkkk dedim ben kaç zamandır çıkartamadım bunu aklımdan biliyomusun sen
    çocular gibi şen hoplaya zıplaya eve geldim
    %70 indirimli almakta pek keyifliydi canım :)


    şimdi bu tabakları, fincanları çookkk hayal etsem birgün çıkarlarmı karşıma acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne güzel anlatmışsın Reyyan yaa, bayılıyorum senin yorumlarını okumaya:)
      Çıkar bence, ben de çok inanıyorum bu olaya.. Benim uğurum da yazmaktır. her daim yanımda bir not defteri vardır, ona hep istediklerimi yazarım, kardeşimle birlikte de yazarız ne istersek ve büyük ihtimalle o listeyi tamalarız belki kimini yıllar sonra alırız ama olsun, o liste tamamlanır yani:)
      Biz isteyelim karşımıza çıkmazsada keyifleri bilir, başkalarını buluruz...

      Sil
  6. Bende bir kedinin üstüne yürüsem acaba korkumdan kurtulur muyum? yoksa kaçıyım derken kendimi mi sakatlarım? Birde beğenmediğim kitapalrı sonuna kadar okurdum ama artık kendime eziyet etmekten vazgeçtim, hiç merak uyandırmadıysa bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir anlık birşey bu Hande, konya odaklanıyorsun, alt tarafı kedi akıllı olsun o benden korksun diyorsun, sakin ve kendinden emin olunca o da sana bulaşmıyor zaten...

      Sil
  7. I really love Room seven wallpaper! I also love ALL of these photos. I was thinking of buying a greengate clock but i cannot decide on a colour. My bedroom walls are light blue but my light is silver tine k style lamp. Decisions decisions!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes I also love all products of Greengate and Room Seven and it is realy difficult decision to choose one of them. but I would choose cream or pink.. I am not sure:( I would like to have all colors:)

      Sil
  8. onu bunu bilmem de senden sahane bir ic mimar olurmus Nohut. Kesin daimi musterilerinden biri de ben olurdum :)
    ben de bu bloga bu mavi arka fonu cok yakistiriyorum mesela ah diyorum tam nohutluk sen cok sevdiginden mi bu rengi acaba :)
    Opuyorum seni umarim bulutsuz mavi bir gokyuzu de seni selamliyordur bugun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ooff ne güzel olurdu be Gülçin. Bana kalsa ben okurum da bir sponsora ihtiyacım var:)

      Sil
  9. ama ama bunlar sevilmeyecek gibi değil ki...

    YanıtlaSil
  10. ille de mavi,hiç yoksa yeşil ;)

    YanıtlaSil
  11. hepsine hepsine bayıldım,ayrıca bloğun içimi açıyor nohutcum:)

    YanıtlaSil
  12. ilk fotğrafta ki abajürü bende çook sevdimmmm:)
    mavi rengi de...
    değişen hayatları da...

    YanıtlaSil
  13. Blue and its hues are truly beautiful. The lampshade of the first photo is so beautiful.

    ps.: Thank you dear Ayda for placing the link of my giveaway on your blog :)

    Good luck to you!

    YanıtlaSil
  14. mavi nizde geldi efendim:))
    çok güzeller imrenmemek elde degil:)

    YanıtlaSil
  15. bloğunuza baktıkça içim açılıyor. eviniz dekorasyon dergilerine konuk olacak güzellikte keyifle oturmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim de aman bir yanlış anlaşılma olmasın yukarıdakiler şimdilik bizim değil, istiyoruz bakalım:)

      Sil
    2. biliyorum ama ben genel anlamda belirtmiştim sizin onlardan pek bir farkınız yok özellikle yaptığınız keklere hayranlıkla bakıyorum basit bir kabağı çekseniz birşeyler katıyorsunuz güzelleşiyor amaaaannn çok konuşmuşum...

      Sil
  16. Sevilmez mi mavi, ilk fotoğrafta abajurun üzerindeki kumaş Green Gate'mi ne olur o olsun, hemenecek sipariş verelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem valla ama yakında bende kumaş siparişlerine başlar senin de kafanı şişiririm :)

      Sil
  17. Ay hakkaten ne güzel kaplamışlar dolabı! Bu arada ben de maviyi çok seviyorum, küçükken balon istediğimde hep mavi olsun derdim. Sonra annem kırmızı da olabilir aslında falan derdi ben ısrarla mavi isterdim. Şimdi oğlumda bir pembe sevdasıdır gidiyor. Resim yaparken hep pembeye boyamak istiyor, pembe renkli süt alıyor. Ben de hep pembe istiyorsun başka renklerde var oğlum mesela mavi diyorum, yok pembe de pembe! Mavi deyince çenem düştü sanırsam görüşmek üzre ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Sevsin pembeyi , bir çok Türk erkeğine "erkek adam pembe sever mi" dedikleri için çoğu belkide böyle duygusuz:)

      Sil
  18. ben de maviyi hep sevmişimdir oldum olası. Abajura ben de bayıldım, o kumaştan bulsak da nerden bulsak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baksana Sevdiye Greengate'den olabilir diyor. Baktım sonra evet oradan galiba.

      Sil
  19. beyaza her renk yakışıyor çok güzel görünüyor özellikle fincanlara bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa beyaz olsun da ne olursan olsun modundayım ben de ama evde bu değişimi yapıvermek o kadar da kolay değil...

      Sil
  20. Üzgünüm senin yazı karambole gitti:( okuyamadım ki bunlara bakarken ....peçetesini bile bulsam ben boyarım böyle tepsi ,tabak ....ama yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) olsun okumazsan okuma ben de çoğunlukla okumuyorum. Fotoğraflar daha ilgimi çekiyor bloglarda... Burası okul değil ki:) herkes ne istiyorsa onu yapsın olsun bitsin:)
      Peçete bulmak doğru zor ama Tepe Home'dan çok çeşit var, tabii ben anlamıyorum hepsi o iş için kullanılabiliyor mu?

      Sil
  21. The first photo made me sigh....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yes it is realy nice I liked it, I want it:)

      Sil
  22. Sekercimm , ne guzel yazmissin kendimi gordum .. Esimden ayrilirken bana ''sen degistin eskisi gibi degilsin'' demisti. Tabiki degistim sorun burda demistim bende, sen hic degismedin.. :D Hep universitedeki cocuk olmak istemisti.. Neyse..
    Su dolap icin kagit meselesine gelince.. Acaba diyorum oylece eskisi gibi mi biraksan.. Yada illa kaplicaksan harika duvar kegitlari var eminim cok cicili bisi bulursun o buyuklukte ancak duvar kagitcida bulabilirsin gibi geliyo bana.. Yada kumas olabilir.. neden olmasin citipiti.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet kumaş da olur gerçekten, bir basmacıya gideyim ben.

      Sil
    2. git git, banada begen citipiti kumaslar, yarimsar metre birer metre yada seninkilerden bi kose. :)

      Sil
  23. O fincanlar ne kadar da güzeller ama eminim benim olsalar kullanmaya kıyamam düşer kırılır filan diye.. Beyaz da güzel renk, yanındaki her şeyi daha bir güzelleştiren renk... Yine her zamanki gibi harikasın ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...