Haftasonu Kartı - Weekend Card






Son bir iki haftadır yine harıl harıl çalışıyorum. Geçtiğimiz haftasonu ofisteydim,  hatta pazar günü sabah Ankara’ya gittim orada çalıştım akşamına döndüm, iki gün sonra İzmit’teydim, şimdi Bursa için çalışıyorum. Haftasonu yine bir ara geleceğim şirkete, zaten de hava kapalı. Kaç haftasonudur istediğim gibi fotoğraf da çekemedim ama olsun yağmur yağsın ben önümüzdeki günlerden umutluyum: )  Elbet güneş çıkacak…

Yapılan yorumlara, gönderilen maillere, instagramdaki like’lara anında dönüş yapamıyorum, çoğunu da kaçırıyorum zaten: ( kusuruma bakmayın, bilesiniz ki aklım buralarda…

Haftasonunuz, keyif ve huzur dolu geçsin..




I've been working quite a lot the past few weeks,weekends included! There is a big tenders and . I had to been in different cities within a week,  one day in Ankara, another day in Izmit and now I'm working on Bursa Project.

Also when I'm not working, I can not take pictures because the weather is very cloudy:( But I'm hopeful We will see sunny days and I'll work less: )


I wish all of you have an amazing , peaceful and cosy weekend...

Lots of love...





12 yorum :

  1. kolay gelsin, mutlu hafta sonları olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Beautiful !! Have a great weekend :)

    YanıtlaSil
  3. Счастливых выходных!:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, bir baharın tatil!)

    YanıtlaSil
  5. I adore visiting your blog here Ayda. You bring out the sunshine on a dark day, and I always leave feeling warm, happy and completely inspired. I hope the sun shines at length for you soon and your work load gets easier! Take care, Vanessa x

    YanıtlaSil
  6. mutlu hafta sonları... :)

    YanıtlaSil
  7. Have a lovely weekend :)

    Silvia

    YanıtlaSil
  8. Sen iyi ol da varsın iş yoğun olsun. Bekleriz biz seni.
    Kolaylıklar dilerim.
    İyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  9. harika fotoğraf, sarılar muhteşemmmmm!

    YanıtlaSil
  10. These flowers are so beautiful, Ayda. I wish I could find beautiful flowers as these ones here, but I can't :(

    Have a very nice weekend :)

    YanıtlaSil
  11. Hiii! Bursa için çalışıyorum ne demek? Buraya mı geliyorsun demek? Küt-küt-küt :)

    YanıtlaSil
  12. Blogunuza BAYILIYORUM!
    http://dreamsbabexo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...