Kağıt Fenerler - Paper Lanterns





Taa geçen sene bu zamanlarda yapmıştım bu fenerleri, biraz önce eski fotoğrafları ayıklayayım derken gördüm. Epey bir süre durmuştu şifonyerimin üstünde, kimi zaman içlerine mumluk koydum, mumları yaktım seyrettim, kimi zaman öyle boş boş baktım mutlu oldum…

Siz de belki yapmak istersiniz, çok basit ama şirin…


Ben o zaman internetten bulduğum desenli kağıtlar ile yapmıştım, onları burada paylaşmam doğru olmaz diye sizin için bir kaç basit desenli kağıt hazırladım, bir de fenerlerin kalıbını çizdim hepsine aşağıdaki listeden ulaşabilirsiniz.


Detaylarını anlatmama gerek var mı bilmiyorum, şablondaki gibi desenli kağıdınızı ilk önce dikdörtgen kesiyordunuz sonra falçata ile içerideki çizgileri çizili sınıra kadar kesip kağıdı rulo yapıp uc uca bantlıyorsunuz. Ben daha sabir durması için al ve üst kısımlara da bir şerit bant ile geçtim, hem desen oldu sen de daha dik durmasını sağladı.

Hadi kolay gelsin…



I had made these paper lanterns last year at this time. I had totally forgotten to share with you. I noticed them a little while ago when editing my old images...
I have used them on my dresser for a long time, some times I lit candles in glass jars put into them.




It is very easy to make these lovely lantern as you see in images... I had used some free patterned paper but I made for you a few new patterned papers given as below, also you will find lantern template in there...


I hope they will be usefull for you and like them...


Enjoy!









24 yorum :

  1. Çok güzel olmuşlar bu fenerler..harika gerçekten.sizin elinizin değdiği herşey ne kadar güzel oluyor..sevgiler:))) ve o papatyalar nasıl muhteşem gözüküyor:))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ellerine gözlerine aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Desenli kağıtlarla yaratılan herşey çok güzel .Desenlerde iç açıcı ellerinize emeklerinize sağlık. Hoşçakalın .sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep oynamak istiyorum onlarla, seviyorum bazen sadece:))
      Çok teşekkürler...

      Sil
  4. Fotoğraflar her zamanki gibi iç açıcı, fenerler de çokşirin olmuş. Ben de yıl başında evi süslerken beyaz fotokopi kağıtlarından böyle küçük fenerler yaparak ağacın küçük ışıkları içlerine gelecek şekilde asmıştım ağaca. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak yılbaşı ağacı için harika bir fikirmiş gerçekten de gelecek yıl deneyeyim ben de...

      Sil
  5. So cute :) Love this idea and there are daisies again! ♥ :)))

    YanıtlaSil
  6. o kadar güzel, o kadar güzeller ki...yapmasıda bir o kadar basitti, geçen yılbaşında beyaz A-4 den yapmıştım bende ama bu renkleri görünce, beyaz hiç kaldı yanında.
    Ellerine sağlık.
    Şu fotoğraf ayıklama işini daha sık yapsan da bizde burada kanırmasak yani:) ha bugün, ha yarın diye:))


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yığınla fotoğraf var ama bir bakıyorum aa güzelmiş diyorum, sonra bir bakıyorum bunalıma giriyorum:))
      Düz beyaz kağıtla da harika olur tabiki. Şu sıralar ben de biraz sadeleşsem diyorum ama içim panayır:))

      Sil
  7. Çok şirinler ve çok da güzel fotoğraflarınız var, tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. Harikasın Aydacım, hemen kaydediyorum desenleri ve şablonları:) Belki bi hafta sonu Oki ilie yaparız:))teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar ile yapmak daha eğlenceli, hem basit olduğu için onlar yaparlar daha da mutlu olurlar..
      Yapın yapın...

      Sil
  9. harikalar:) şablonlar bir harika , ama ben açtığımda bambaşka bir şekilde çıkıyor neden acaba:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyi açtığında bambaşka şekil çıkıyor pek anlayamadım ama bak başka bir yerde daha net bir görüntü buldum, belki buna bakınca daha anlaşılır olur; http://www.engelpunt.com/en/products/paper/lantarentjes

      ilk önce kalıbın dış kenarlarını kes, sonra falçata ile aradaki çizikleri yap, uc uca yapıştırmadan önce de ikiye bir katlaki ortadaki kıvrımı elde et sonra uç uca bantla gitsin.
      Umarım anlatabildim..

      Sil
  10. these are fabulous Ayda!

    YanıtlaSil
  11. Ben de yapıcaaamm :) Çok güzeller. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar
    Çok şirinler bı desenli kağıtları nerden bulabilirim acaba
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten bulmuştum yanlış hatırlamıyorsam, ama bak bu postta detaylı anlattım desenli kağıt olayını. ; http://cafenohut.blogspot.com.tr/2012/05/desenli-kagtlar-nereden-mi-buluyorum.html
      Ayrica buradan da alabilirsin; " http://instagram.com/renklendirhayatini "

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...