Sunum Önemlidir - Simple Swizzle Sticks





Yaz geldi gelecek! Bence yazın en güzel yanı bol bol sıvı tüketmemiz. Kışın kahveden öteye pek gidemiyorum ama yazın gelsin limonatalar, gitsin vişne suları…

Hele Altınoluk’ta yorgun argın denizden dönmüşsün, yüzün tuzdan gerilmiş, hafif bir kaşıntı, saçlar kazık gibi, annen balkondan yüzünü buruşturarak bakıyor her defasında, yine böcek gibi oldunuz diyerekten…
Hah işte tam duşa girmeden önce buz gibi bir limonata içiyorsun bahçede… Kesin insanın ömrünü uzatan bir şey, inanılmaz bir keyif…


Tabi ki o anda sunumu pek düşünecek durumda olmuyorum genelde ama seviyorum şık, süslü içecekleri…

Hani geçtiğimiz Cuma günü burada paylaştığım,  Handmade Happy dergisinin yaz sayısı için hazırladım bu basit karıştırıcıları. Yaz günlerinde misafirlerinize buz gibi içecekler ikram ederken kullanabilirsiniz ya da çocuklarınızın doğum günü partilerinde.



Yapımı görüldüğü üzre çok çok basit. Marketten çöp şişleri, kırtasiyeden de sevimli pulları alıyorsunuz, yapıştırıcı ile çomakların uçlarına pulları yapıştırıyorsunuz. Sonra ister bardakların isterse kavanozların içinde koyuyorsunuz. Benim şişelerim çok tatlı değil mi??? Geçen sene bu zamanlarda, bize geldiğinde Ahu hediye etmişti onları. İçine kimi zaman içecek, kimi zaman da çiçek koyuyorum ama her daim gözümün önünde tutuyorum: )

İşte böyle…


Bu arada hala Handmade Happy Magazin’e göz atmayanlar kaldıysa daha yığınla küçük proje için buraya bakabilirler…



I love the summer season, I consume more drinks in summer than winter. Especially when I'm in Altinoluk (Altinoluk is a small town at the sea side and My parents live in there during the summer), I really like to drink a glass cold lemonade after the swimming.  if this lemonade is served with a cute swizzle stick I like it more.

Today I would like to share with you one of my projects from Handmade Happy Magazine - Summer Edition.
Simple Swizzle Sticks... As you see on the images, it is many many easy. You only should have a few kebab sticks, cute stamps and glue.  It looks so pretty isn't it???


If you have not looked at "Handmade HappyMagazine's Summer Edition" yet, click here. And also you should check out it's website. You will find pretty free templates...






20 yorum :

  1. I love this project and your photos are always amazing!

    Silvia

    YanıtlaSil
  2. Sunum harika görünüyor , süslü olunca herbişeyler daha bir lezzetli görünüyor da o pembiş limonata kokoş olmasa bile çok iştah kabartıcı :)

    YanıtlaSil
  3. sunumlar çok güzel eline sağlık..da... ben en çok içinde çiçekler olan beyaz /sanırım emaye) sürahiyi çok beğendim en çok ;) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu şişeleri bende çok seviyorum. Hele o minik tel sepetin içinde daga şirinler. Sunum ve fotoğraflar her zamanki harika!! Ben cep telefonundan fotoğraf çekeye çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  5. This is such a sweet idea! Thanks for sharing :-) I love little cute embellishments on foods and drinks :-)

    YanıtlaSil
  6. çok iyi fikir ...teşekkürler,

    YanıtlaSil
  7. Süslü çubuk ve kürdan hastası biri olarak bu işin pullarla yapılması fikrine ba-yıl-dım!!!!! Ve aklıma bir takım başka fikirler geldiiiii :)))

    YanıtlaSil
  8. Tabiki süssüz püssüz düşünemiyorum ben de sunumları, kesinlikle göze hoş gelmeli aydacım ellerine sağlık çok güzel, değişik farklılık olmuş pullarla...

    YanıtlaSil
  9. çekimleriniz görselleriniz çok harika ellerinize sağlk

    YanıtlaSil
  10. Şişeler gerçekten çok güzeller. Onun dışında her bir fotoğraf karesine aşık oldum. Kapaklı kupa, taze çiçekler, renkli pipetler.. Hepsi harika, tabi herşeyden önce bu güzel temaları oluşturabilen senin güzel gözlerin... Ellerine Sağlık :*

    YanıtlaSil
  11. Bir dahaki gelişimde bu sunumu isterim haberin olsun :))) görsel şölen yine, süpersin!

    YanıtlaSil
  12. bu limonata şişeleri nereden bula bilirim acaba hepsi çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hediye ama bir ara Yargıcıda vardı, ben de çok seviyorum....

      Sil
  13. çok hoş gerçekten :))

    YanıtlaSil
  14. Cute & simple, that's my kind of diy :)

    YanıtlaSil
  15. gözlerim bayram etti yine ;D

    YanıtlaSil
  16. Bütün bloğu okudum gören gözlere güzel fikirlere sağlık.. Sizi instagramda da takip ediyorum.. Fotoğraflar birbirinden harikalar... Das hamur ile yaptığınız yılbaşı süslerini okulda çekik gözlü öğrencilerimle denemek isterim izniniz olursa.. Sevgiler👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok sevinirim, ne izni... Keşke imkanım olsa da ben de çocuklarla böyle şeyler yapabilsem...
      Ve çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için:))
      Benden de Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...