Haftasonu Kartı - Happy Weekend Card






Bambaşka fotoğrafları düzenleyip, oh oh daha zamanım var nasılsa yazısını yazarım diye gezinirken bir baktım saat 17:30 olmuş!!!
Hadi ben hafiften masamı toparlamaya başlayayım…
Hepinize birazcık nefes alabildiğimiz, huzur dolu, keyifli bir haftasonu diliyorum…




Very very hot here in the last few weeks... It's difficult to concentrate on something and hopefully next week we can get some cool ...


I wish all of you have an amazing weekend...








3 yorum :

  1. mutlu hafta sonları Aydacım ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Geriye döndüm okudum blogunuzu ne güldüm ne güldüm. Anlattıklarınız üslubunuz harika. Bence kitap yazmalısınız. Babanızı sürekli köpek ısırması (yani ısırması kötü de anlatımınız) ve sarı t-shirtü favorim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...