Kurabiyeye Güzelleme - Holiday Cookies




Pazar günü yaptığım kurabiyelerin o kadar çok fotoğrafını çektim ki eğer hepsini düzenleyebilirsem ve zamanım olursa burada sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bakalım kısmet tabi : )

Bayılıyorum bu kurabiyelere,  her yıl bu zamanlar birkaç kez yapıyorum. Tarifi taa 2011 yılında yine burada sizlerle paylaşmıştım, eğer siz de yapmak isterseniz buraya bakabilirsiniz. Ben her yaptığımda bu tarifi açıyorum ve aynen uyguluyorum, her defasında da şaşırıyorum tam da istediğim gibi olduğuna. Yemek yapma konusunda çok tecrübeli değilim arada inanılmaz fiyaskolarım oluyor ama bu kurabiyelerde şimdiye kadar hiçbir terslik yaşamadım. Aman nazar değmesin…

Yapımı kolay, 15 dakika da pişiyor yani son dakika hediyesi için idealler. Koy basit bir kutuya, kurdelayla süsle, at çantaya…

Şu teneke kutu şu anda iş yerindeki masamda duruyor, kokusu buram buram burnumda. Ben çay almaya gidiyorum…




I love holiday baking and baking for gift-giving. It's the best time of the year. It's cold outside but the kitchen is warm because the oven is in use a lot!! And the aroma of cookies fills the air all the time. What's not to like?

I baked a lot of ginger cookies in last Sunday and now I have so many images of them: ) If I find enough time I want to share them with you.

Most of us have favorite cookie recipes that we like to bake at holiday time and I use this recipe which I've shared here in 2011... It is absolutely perfect! It never disappointed me...


I think you should add it to the baking list for this weekend...










25 yorum :

  1. Çok severim el emeği hediyeleri. Hediyenin kendi de, ambalajı da çok özenli oluyor. Ayrıca kutuya bayıldım! Mutlu mutlu yiyin :)

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeleremi kutuyamı bakayım şaşırdım kaldım görüntü harika, tarifi hemen not alıyorum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka yapmalısın, yani bilmiyorum bz seviyorum herkes sevmeyebilir ama sevsin istiyorum:)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  3. benim estetik dolu arkadaşım... seni seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Mümine'm yaa senin burada mesajını görüyorum ya hemen yüzüm gülüyor...
      Ben de seni çoook seviyorum!!!

      Sil
  4. Fotoğraflar harika ! Kurabiyelerin tadı da öyle zira senin tarifinle yaptıö bu sene bir kez daha:) Kızım da bana yardım etti. Bu sefer şeker yerine pekmez koydum öyle de nefis oluyor. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bak pekmezle de harika olur... Bir de öyle deneyeyim ben de!!
      Size de afiyet olsun:)

      Sil
  5. Gecenin bu saatinde görmeseydim bu postu iyiydi, canım çekti...
    Fotoğraflar o kadar güzel ki elimi uzatınca kutudakilerin hepsi benim olacakmış gibi:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Ayda,

    Ben tarifini iki kez uyguladım. İlkinde çok ince yapmışım sanırım, ikincisinde de çok kalın. Tadı kokusu şahane ama ilkinde bisküvi gibiydi ikincisinde diş geçiremedik dalga konusu oldum :( beceremediğimi kabul edip vazgeçmiyorum da 3. denemeye az var. O yüzden kalınlık konusunda bir öneri fena olmazdı :) Tşk., Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalınlık şu kadar olsun diyemiyorum:( bir dahakine kesin ölçeceğim cetvelle. Ne çok ince ne çok kalın. Yarım santim falan mı acaba???
      Dene yaa yine ne de ben yapabiliyorsan herkes yapar bence:)

      Sil
  7. Onlar kurabiye değil ki.... mücevher gibi..
    çok hoşlar... yüz kere çekilesiceler..
    o kadar istiyorum ki oğluma güzle kurabiyeler yapayım felan... ama o kadar koşturyorum ki takatim kalmıyor hep ertelemece...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee evde hem bir eş hem de çocuk olsa ben de yapamam herhalde:) Bence seninkisi daha zevkli, tadını çıkart:)

      Sil
  8. Ya ama nasıl güzel görünüyorlar bunlar böyle.Ben hiç seker hamuru ile denemedim.Bazen pudra şekeri eliyorum üzerine o kadar ,bazen de nutella sürüyorum:)Geçen kış senin tarifi denedim çok güzel oldu bir de bol oldu uzun bir süre çayla kahveyle idare etti beni.Bu haftasonu yapacaktım güya hem de kalıplar ile oynayacaktım misafirim geldi başka tariflere dönüverdim hemen.Ha bak birşey daha var.Bu gece rüyamda seni gördüm.Çocuklar gibi kaldırımda itişe kakışa kıkırdıyarak yürüyorduk ama nereye gittiğimizi hatırlamıyorum.Acaba ne işler peşindeydik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hayırdır inşallah!!! İyiye yorulaım iyi olsun:)
      Ben de ikinciye denedim şeker hamuru ile... Aslında kafamda Alman'ların başla bir tarifini denemek vardı ama elimde onun malzemeleri olmadığından yine bunu yaptım:)

      Sil
  9. Üzerini şeker hamuruyla mı kapladın?
    Ben bu kurabiyelere bir başlarsam, durduramam ki kendimi. Şekersiz çay ve tatlı kurabiye mmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şeker hamuru... Hepsini de kaplamadım çok tatlı olmasın diye, bir şekerli bir sade yiyorum yani:)))

      Sil
  10. Çok güzeller, üzerinde şeker hamuru mu var?

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar kurabiye çok güzel görünüyor elinize saglik benim sorum olacaktı un ölçüsü çok fazla degilmi siz birde daha fazla olur demissiniz yağ miktarına gore bana çok geldi de sormak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ ile un doğru orantılı, yağ çok geldiyse unun da çok olması normal yani:))
      Ben yarım çay bardağından da az sıvı yağ koymaya çalışıyorum o zaman bile 4 bardak unu kaldırıyor... Yani ölçü aslında doğru. En azından ben hep bu tarifi uyguluyorum ve oluyor...
      Arada daha az yapmak istersem yağı ve unu azaltıyorum...

      Sil
  12. daha dün yaptım yılbaşı temalı olanlarından..
    aynen dediğin gibi işyerinde masamda çayın kahvenin yanında gidip gelip yiyorum:)
    bu yıldızlar da şahane olmuş..
    yıldız yıldız geçsin günün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o zaman sana da afiyet olsun ve senin günün de harika geçsin:))

      Sil
  13. I love these cookies ! thanks for the recipe , I want to try them . a big hug
    Emanuela

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...