Paket Süslemece - Gift Wrapping Idea




Bu hafta sonu Funda eğitimdeydi, ben de Cumartesi sabahı Özge ile güzel bir kahvaltı ettim. Özge’yi çoğunuz biliyordur, hani yazın bloğu için bez seyahat torbaları dikmiştim ya, Seyahat Perest ve Şehrin Çocuk Hali bloglarının sahibi.  Ben gezi bloğunu zevkle takip ediyorum ee malüm bende çocuk olmadığından Şehrin çocuk hali pek bana hitap etmiyor ama bence siz eğer hala keşfetmemişseniz yazık olur. Çocuklarla ilgili ne ararsanız var bu blogda

Neyse işte Pazar günü de sabah bir uyandım aa güneş!!! Haftalardır her haftasonu karanlık havaya öyle alışmışım ki güneşli bir Pazar günü beni resmen şok etti. Ne yapacağımı şaşırdım. Yığınla fotoğraf çektim. Evi darmadağın ettim, sonra da toplayana kadar can verdim…
Hafta içi iş çıkışı yürürken bir dal , iki dal koparttığım bu çam dalları tepsinin içinde duruyordu. Küçük bir çelenk yaptım, artanlarla da böyle oynadım.



Şu desenli kağıtları da iyi ki yapmışım yani, ay bir sevmek bir sevmek, size de gına gelecek ama habire onlarla bir şeyler yapıyorum. Geçen akşam bir yığın ağaç kestim bu kağıtlardan, öyle kaptırmışım ki kağıtlar bitmese daha duracak gibi değilim…


Konuyu şöyle bağlayayım; buyrun size bir paketleme fikri daha... Sokaktan kopartacağınız ( yolmayın ama kibarca küçücük kopartın) bir iki küçük dal, bir küçük kozalak ve kurdela ile şirin mi şirin bir paketiniz oluverir. Haa çam bulamazsanız biberiye de olur!!!

Neşeli geçsin haftanız…

Not: Desenli kağıtlar için buraya bir tık…




I picked these pine branches between my home and office this past week and all Sunday, I played with them...

So, here is another Christmas gift wrapping idea...

You just need a few pieces of branches, pine cones and ribbons... It is so cute isn't it?


P.S. ; If you want to have this dotted paper please click here...





13 yorum :

  1. Ben geçen yıl yapmıştım böyle çam dalları ile paketler.Ama benim kağıt beyaz değildi.Beyaz kağıt ile harika durmuşlar.Çok güzel ve şık olmuş senin paketler.İçindekinden önce dışı ile mest ediyor insanı.

    YanıtlaSil
  2. Harika şeyler yapıyorsunuz siz! Keşke bende de biraz yetenek olsa bu konularda.
    Sevgiler,
    Deniz

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzeller ki bunu açmam ben:) Ellerine ve zevkine sağlık, muhteşemler:) Kağıtların çıktısını hala alamadım bu hafta sonu alıp bende evi tarumar edeceğim, planım bu:)

    YanıtlaSil
  4. Ayy bugün bende paket yaptım. Hava karanlık diye resmini paylaşmadım. Biz seviyoruz içi boş kutuları süsleyip püslemeyi dostum :)) Harika olmuş

    YanıtlaSil
  5. bütün gün sokaklarda koşturdum durdum,eve geldim,bir kahve yaptım...tamam dedim artık başlamalıyım...sıvadım kolları girdim hobi odama...3 saatte bir koli doldurdum ancak...belim koptu...şindi geldim koltuğa uzandım,bi gördüm ki post yayınlamışsın...nasıl iyi geldin anlatamam Ayda...içimi açtın,enerji verdin...ikinci koliye güç topladım sayende...her fotoğrafın da birbirinden nefis...öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  6. Nice & cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  7. hahaha senin yüzünden çamlarda dal kalmayacak :)

    YanıtlaSil
  8. sizi severek takip ediyorum ve kağıtların, makasların, paketlerin efendisi olarak ilan ediyorum:) hanımefendi
    benim ilan etmemle ne olacaksa, olan olmuş zaten:)
    ay çok beğendim yine...

    YanıtlaSil
  9. Kese kağıdı renginde paketlerde de çok güzel durur bu minik dallar.

    YanıtlaSil
  10. So Nice, love the idea of a natural xmas.
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
  11. Lovely as always... ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...