Tavsiye ediyorum - I have an advise




Doğru ve kaliteli malzeme ile çalışıldığında herşey ne kadar da kolay oluyor değil mi? Hani şu “ Alet işler el övünür “ sözü  gerçekten de çok yerinde. Zaten benim hayatımda böyle sık sık kullandığım iki atasözü vardır. Birincisi ; “Akılsız başın cezasını ayaklar çeker”, ki bence direk benim hayat kurgum dikkate alınarak söylenmiş bu söz : ) ikincisi de bu.

Ben genelde elimdeki ile yetinirim. Yani bir şey yapacaksam elimde ne varsa onlarla yapmaya çalışırım ama şans eseri ya da zamanla tecrübe sahibi oldukça, uygun ve kaliteli malzemeler ile tanışıp aynı işi çok daha kolay yaptığımı görünce de pek şaşırır, acayip mutlu olurum : )


İşte o yüzden size zaman kazandırmak, yaptığınız işi daha zevkle ve kolay yapmanızı sağlamak için, kullandığım, memnun kaldığım malzemelerden ve bunları problemsiz olarak nerelerden tedarik ettiğimden bahsetmeye çalışıyorum zaman zaman.

Hobium.com sitesi son 1-1.5 yıldır benim en çok alışveriş yaptığım online site. Dikiş malzemelerimin çoğunu oradan alıyorum. Hobium’u tercih etmemin bir çok sebebi var ama ilk sırada gelen online destekdeki tatlı arkadaşlar. O kadar yardımcı, o kadar sabırlı ve o kadar bilgililer ki, ne sorsam tatmin olarak ayrıldım siteden. Geçen kış telalar konusunda epey bir bunalttım kendilerini. Aklıma ne gelirse soruyorum. Eskiden icq vardı, tıkır tıkır yazışırdık birileri ile, ben şimdi Hobiumdakilerle yazışıyorum: )

Sonra çok hızlılar, paketleri çok özenli, hele torbalarına bayılıyorum… Satılan malzemeler kaliteli ve uygun fiyatlı. 75 tl’nin üstü de kargo bedava.

En son alışverişimde şu fotoğraflarda gördüklerinizi aldım. PRYM’in ürünleri gerçekten çok kaliteli ve güzel. Eğer dikişe yeni başlıyorsanız ilk almanız gereken şey bir tane mat, ruller cutter ve şu geniş patchwork cetveli… Bende 30 cm’lik olan vardı, şimdi daha uzun ve inch olanını aldım. Çünkü bir çok projede ölçüler inch olarak veriliyor.


Hobium’da Vlieseline’nın tela ve yapışkanlı elyafları satılıyor. Çok fazla çeşit var, ben 4-5 tanesini denedim çok da memnun kaldım. Aklınızda bulunsun yani, eğer farklı projeler için arayışlarınız varsa buraya bir bakın.
Ayrıca DMC’nin ipleri dahil bir çok farklı marka ip, örgü aksesuarları ile farklı hobiler için yığınla malzeme bulabilirsiniz burada. Ben pek seviyorum, belki siz de seversiniz diye anlatayım istedim. Bir de tabi maksat muhabbet olsun…






When working on a job, it is really important to use correct and quality materials and equipments. It allows you to enjoy your work and it saves your time.

Time to time, I am talking to you about the materials I like and from where I get these materials.
One of them is www.hobium.com. They have a wide range of products for all kinds of craft and I really love shopping from there.

These images are in my last shopping from Hobium... I have bought some my favorite sewing metarials and a few yarns. I can find many high quality and well-known brand products in here.

They are the leading online craft suppliers in Turkey and NOW they ship abroad... You can find many kind of high quality yarns, needles, hooks and more accessories in this online shop.

Orders over $100 receive free shipping and orders arrive quickly via DHL shipping (about 2-3 business days).


So you should look at their website, blog and instagram account, I think you will be happy.


3 yorum :

  1. Sen tavsiye edersin de bakılmaz mı, hemen kendime oradan bi ihtiyaç bile edinebilirim şuan :)

    YanıtlaSil
  2. Bir gün heves edersem bu işlere aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Yünlerimi dört gözle bekliyorum , gelse de tıkır mıkır örsem ☺️
    Aydacığım kumaş konusunda çok haklısın ama sana bir adres vereceğim , benim İzmirdeki kumaşlarımı aldığım yerin ithalatçısı. Yeri sana pek yakın sayılmaz ama bir boş zamanında uğra istersen .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...