Kumaşçı Buldum - Such a Lovely Shop




Öyle bir koşuşturmanın içerisindeyizki uçtuk gidiyoruz. Bunca telaşenin içinde Altınoluk tatili ilaç gibi geldi. Gerçi esas iş şu önümüzdeki iki – üç hafta. Bu sıcaklarda eşyaları kolilemek tam bir işkence.

İnstagramda bahsettim ya sanki herkes biliyormuş gibi geliyor. Biz minicik bir ev aldık. Ağustos başı gibi de taşınıyoruz. Evde birkaç parça hariç hemen hemen herşeyi satıyoruz, çoğu da satıldı o yüzden ev tam bir savaş alanı. Yakında yatacak ve oturacak yer de kalmayınca tam olacak: )

Funda’ya diyorum, keşke şu salona bir kamera koysaydıkta bunca koşuşturmayı çekseydik. Aslında ben şu taşınma macerası için ayrı bir post yapsam daha iyi olacak en azından birilerine faydası olabilir.


Gelelim bu postun konusuna. Geçenlerde yani bu ev mevzundan önce aldım bu kumaşları. İş yerinde boş kaldıkça uygun fiyatlı, düşük nakliye ücretli online shoplar araştırıyorum hep. Aslında bu benim hobim gibi bir şey oldu. Şu paypal olayının bitmesi ile benim için kabusa dönüşen bir konu uygun fiyatlı kumaş bulabilmek. Ne yazık ki ülkemizde böyle şirin desenler ve çok çeşit bulmak imkansız. ETSY deki dükkanların düşük kargo ücretli olanları genelde sadece paypal ile satış yapıyor. Hem kredi kartı hem paypal ile satış yapan dükkanların çoğunun da kargo ücreti oldukça yüksek. Hele ki son aylardaki döviz kurlarındaki artışı da düşünürsek yurtdışından birşeyler almak zaten oldukça tuzluya geliyor. Ayrıca bir de gümrük sınırlaması konusu var. Eskiden 75 EURO olan sınır, 30 EURO’ya indirildi. Yani onca kargo ücreti verip alabildiğim kadar çok alayım bari diyemiyorsunuz: (


Bunların araştırmasını o kadar çok yaptım ki, kitap bile yazabilirim. Neyse… Ben genelde ufak tefek şeyler diktiğim için aldığım kumaşlar yarım metre bilemedin dört bir (fatquarter) oluyor, ee öyle devamlı da almıyorum, ara ara bütçemi zorlamayacak miktarlarda ama zevkime hitap eden kumaşlar seçip kendimi mutlu ediyorum.

İşte bu araştırmalarım neticesinde keşfettiğim dükkanlardan biri  www.kawaiifabric.com . Hong Kong menşei’li bir online shop. Zaten en uygun kargo ücretleri de buradan oluyor. Instagram hesabından (@kawaiifabric) takip ederek yeni gelen kumaşlardan haberdar olabilirsiniz.


Dükkanda oldukça fazla çeşit var, benim en sevdiğim markaların kumaşlarını da bulmak mümkün; Lecien, Robert Kaufman, Cloud9, Brich Fabric, Kokka, Riley Blake, Moda…. Kumaşları hem konularına göre, hem desenlerine göre, hem de markalarına göre gruplandırabiliyorsunuz. Ben her çeşit filtreleyip günlerce baktım. Bak günlerce baktım ve sadece 4 adet yarım metre kumaş aldım. Bence büyük irade.

Seçtiğim kumaşların bir kısmı organik pamuklu olarak geçiyor. Bebek elbisesi dikmek istediğim için özellikle onlardan seçtim. Şu sıralar evde dikiş dikecek ortam yok ya canım acayip dikmek istiyor. Hele bir yerleşelim arka arakaya bebek elbisesi dikeceğim. Çok şirinler değil mi ama. Yani 3 aylık bebeğe elbise giydirilir mi bilmiyorum ama biblo gibi evin duvarında görmek bile beni inanılmaz mutlu ediyor.


Neyse Kawaiifabric’e geri dönecek olursak. En sevdiğim yanı ödeme seçeneklerinde hem PayPal hem de kredi kartının geçiyor olması ve gönderi kodu vermeleri. Evet bu yurtdışı alışverişlerinde pek de rastlanmayan bir durum.  Siparişin arkasından hemen bilgilendirme maili, sonrasında da gönderi kodu ve paketinizi takip edebileceğiniz linki gönderiyorlar. 2 -3 hafta içerisinde de elinizde oluyor kumaşlarınız. Ben bu dörtlüden 3 ünü kullandım henüz. Şu armutlu olanı da eve yerleşir yerleşmez keseceğim : )

Diktiğim elbise ve bluzun kalıbını da ETSY’den almıştım 1-2 yıl önce. İnşallah bu kış birazcık daha zorlarını dikmeyi deneyeceğim.

Böyle uzun aralıklarla post yazınca da bir türlü sonuç bölümüne gelemiyorum. Umarım önümüzdeki günlerde yine böyle faydalı keşiflerle karşınızda olabilirim.
Şimdilik bana kolay gelsin, siz de yazın keyfini sürün bari…





We are in a very busy and excited period. Maybe most of you already know this, We have bought a tiny flat and will be moved within 2-3 weeks. After a short vacation in our summer home, it is not fun packing all goods, especially in these extremely very hot days…

I am planning to share all adventures about our moving period later in here. But now I want to inform you about this wonderful online shop : www.kawaiifabric.com

Kawaiifabric shop is like a paradise of fabrics. There are hundreds of fabrics in different designs. Especially my favorite brands as Lecien, Robert Kaufman, Cloud9, Brich Fabric, Kokka, Riley Blake, Moda and more... Many diffirent materials such as cotton, laminates, organic, jersey or flannel from manufacturers with cute designs and lots of colours.

Unfortunately, it is very difficult to find all popular fabric brands in Turkey. We have many problems such as high shipping costs, customs clearance and no use PayPal in our online shopping. (Due to regulatory issues, PayPal is not operated in Turkey since of 6 June 2016. This means that We don't accept PayPal payments and don't use PayPal to pay our bills :((  This is very ridiculous but PayPal is trying to solve this unpleasant situation.)

My new discovery,  @kawaiifabric offer us a wide variety of fabric, fast shipping and CREDIT CARD options... One of the things that make me happiest is tracking number :) You can get the tracking number after shipping and follow your pretty package...


Their website is also great, you can filtrete fabrics in many categories. My plan was to sew a few cute baby girl dresses and I have chosen these beautiful organic fabrics ;
Green with light cream peach swan and cream colorful chicken organic fabric by Birch, light pink with white star Cloud 9 organic cotton fabric and light cream Robert Kaufman small pear fruit fabric.
You can guess how it was difficult to choose just a few fabrics among so many different kinds: )


Here is the result. I really love sewing something for babies as you know and I am planing to sew more baby dress when we place our new home... We will see: )





14 yorum :

  1. I just love your beautiful baby dresses, the fabrics are delicious will Def have a look at the website 😊
    Karen

    YanıtlaSil
  2. These are so flipping cute and that fabric! Love them x

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ama bunlar çok tatlı :D Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. Diktiklerinize bayiliyorum ve dikise baslama nedenim olacaksiniz makineyi alir almaz ilk isim sizin kitabinizi alip kizima bir seyler dikmek olacak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu bana:) Heyecanla bekleyeceğim o günleri:)

      Sil
  5. Çok şirinler gerçekten...ellerinize sağlık...bilgi için çok teşekkürler, ablam meraklı dikişe ona ilettim hemen:):):)yeni evinizde güle güle oturun...Sizden birşey rica etsem , eşyalarınızı nasıl sattınız acaba? şimdiden çok teşekkürler, kolay gelsin...ilkay

    YanıtlaSil
  6. Ah ya...Biz taşınalı yirmi günü geçti ama hala koşturuyorum evin içinde.Taşınmak bir günlük iş ama o kolileme,yeni evde yerleşme,düzen,hiç bitmiyor gibi.Üzerine de sıcaklar gelince...Allah kolaylık versin Nohutum!

    Cicilerin ise; muhteşem!!!
    Böyle bir kere falan bakamıyorsun,dön bak,dön bir daha bak der gibi cıvıldıyor diktiklerin.Sen hayırlısıyla yerleş yeni evine,biz daha ne güzellikler görürüz,eminim ben :)

    YanıtlaSil
  7. I hate shipping costs! The swans fabric is gorgeous. I "must" have a look at that website ;)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun,güle güle oturun yeni evinizde. Vallahi ben bundan sonra senden bebek giysileri alanında bir marka olmanı bekliyorum ki bence çok uzak degil:)

    YanıtlaSil
  9. Çok şirin kumaşlar, bayıldım :) Taşınma işlerinizde kolaylık diliyorum..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. aayyy!! Sevgili Ayda,çok tatliş olmuş yine, emeğine ellerine sağlık :) Severek yapılan işin timsalisin valla. yeni evinizin dekorasyonunu görmek için sabırsızlanıyorum çok. hayırlısıyla yerleşin, güle güle sağlıkla oturun inşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...